PSS AIRBUSLAR İÇİN KISA CHECKLİST
|
1. Active Sky’ı çalıştır. METAR’ı al. Not et. 2. Rotayı “http://rfinder.asalink.net/free” den al. 3. FSNav’ a bu rotayı uygula, FSNav’a Save et. 4. Aynı şekilde FSNav’a save edilen bu rotayı hem FS2004’e; hem de Squawkbox’a EXPORT et. - SB’ye Save edilen planı cocpit ekranına geçerek SB menüsünden karşına getir ve f/p kısmına “rfinder”in en alt satırındaki rota özetini kopyala ve buraya yapıştır. 5. MCDU’nun “DATA” menüsüne gir ve FSNav’dan, FS2004’e export edilen rotayı, MCDU’ya import et. MCDU’dan Arrival meydanını, “arrival” menüsüne çıkarak STAR vaziyetine göre seç, yeniden gir. Yedek meydan seçip buraya da rota planla. 6. MCDU’daki rotayı save et. INIT; PERF ve RAD NAV menülerini doldur, sonunda hepsini check et. 7. Akaryakıt durumunu check et, Saati çalıştır (ET=On) ONLİNE BAĞLANTISINI YAP: 1. SBRelay’ı çalıştır. 2. AIBridge’yi çalıştır. 3. Servİnfo’yu çalıştır. 4. FS9 / Flight / Multiplayer Connect menüsünden Squawkbox = Join. 5. Cocpit ekranından SB Connect. 6. SB’den Flight Pland = Send 7. FSPassenger’i çalıştır. 8. FlyTHY Recorder’e gerekli bilgileri gir. Start Flight diyerek çalıştır. ** Son defa check et, motorları çalıştır, taxi’ye başla. | TAKEOFF ÖNCESİ (H/P AT RWY) 1. Flaps Kontrol : ( 3 deg ) 2. Pitch Trim : ( - 1.7 ) 3. Auto Break : ( Max. ) 4. XFeed : ( Off ) 5. FOB : ( Yeterli mi?) 6. QNH : ( Check & set) LİNİNG UP AND HOLD AT RWY 7. “f 8. “+” ‘ ya iki kere bas = MAN FLEX (veya MAN TOGA) 9. “G” ile (veya Joystick) = Landing Gear UP 10. “f 11. Panelden = “ALT” düğmesine bas 12. Panelden = “AP1” düğmesine bas 13. “ – “ e bir defa bas = “THRCLMB” e geçir. ILS YAKLAŞMA & AUTOLAND 1. FL180 ‘e inince = FD’nin sağındaki ILS düğmesine bas 2. FL100 : XFEED: ON APU BLEED : ON APU MASTER: ON TAXİ, LANDİNG LİGHT : ON 3. D noktasından biraz önce: İnişi CONFİRM et 4. istikamete girince: LOC 5. Sürat 200 nm. Altına inince : G (iniş Tk.ları) 5. LOC est olunca : APP 6. G/S est olunca da: AP2 7. Spoyler ARM : “SHİFT – Ö” 8. RETART denince sırasıyla: - / Z / f 2 / / f 1 / f 5 / Ö * VOR NDB yaklaşmasında uygun bir alçalma (örn |
Gerekli Linkler:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder